• APA - element esential al vietii !
Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

FACTURA ELECTRONICA


Abonații care doresc să beneficieze de primirea facturii lunare curente pentru serviciile de apă și canal pe adresa de e-mail pot efectua următorii pași:

  1. Înregistrați-vă un cont online accesând https://app.aqmeter.com/register?ca=zQ5MeKcmD
  2. După înregistrare sau dacă deja aveți un cont online, intrați în contul dumneavoastră și accesați pagina Contracte, iar acolo alegeți contractul pentru care doriți activarea facturii electronice.
  3. Înregistrați-vă pentru primirea facturii în format electronic, bifând opțiunea "Factura electronică" și specificând adresele de email la care doriți să vi se trimită factura electronică.

IMPORTANT!

  • În momentul în care un client s-a înscris la acest serviciu, nu va mai primi factura curentă C.R.A.B. pe suport de hârtie. Revenirea la primirea facturii în format tiparit, pe suport de hârtie, se poate face oricând, fără costuri suplimentare, prin trimiterea unui mesaj de email la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.;
  • Recomandam verificarea periodică a e-mail-ului pentru a urmări primirea facturii curente si a notificarilor transmise de C.R.A.B.;
  • Factura este transmisă și poate fi vizualizată în format PDF;
  • Factura se consideră primită în momentul in care C.R.A.B. transmite e-mail-ul în care este atașat un exemplar al acesteia;
  • Obligativitatea de plată a facturii curente C.R.A.B. este independentă de vizualizarea sau nu a facturii și/sau e-mail-ului.

NOTĂ:

Prin serviciul de notificări al portalului Aqmeter, puteți beneficia și de notificări prin Email, SMS și mesaje push în aplicația mobilă privind:

  • Confirmare de plată a facturilor;
  • Depășirea scadenței facturilor;
  • Informări privind avariile în alimentarea cu apă și servicii de canalizare în zona dumneavoastră.

Pentru a primi notificări push în aplicație, trebuie să aveți instalată cea mai nouă versiune a aplicației mobile Aqmeter și să permiteți aplicației primirea notificărilor push.

Principalele beneficii ale primirii prin e-mail a facturii C.R.A.B. pentru servicii de apă și canal:

  • Reducerea duratei de transmitere - recepție a facturii – scăderea la minim a timpului de distribuție fizică a facturii;
  • Rapiditate în luarea deciziei de efectuare a plății: odată ce factura v-a fost comunicată aveți posibilitatea efectuării plății în acel moment sau conform termenului de plată agreat prin contract;
  • Acces în timp real la informații - posibilitatea vizualizării facturii imediat ce aceasta a fost emisă;
  • Arhivarea electronică a facturilor cu impact minim asupra mediului înconjurător;
  • Gratuitatea serviciului - C.R.A.B. nu percepe niciun cost suplimentar la factură pentru acest serviciu.

ATENȚIE!

S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. nu poate fi trasă la raspundere de utilizarea defectuoasă a serviciului de factură electronică, în sensul în care abonatul furnizează unei alte persoane informațiile primite. Este de datoria abonatului să se protejeze și să nu comunice unei terțe persoane, pentru niciun motiv, informațiile pe care le primește.

Ținând cont de faptul că au fost introduse proceduri noi de lucru privind facturarea electronică, în intervalul următor, în cazuri punctuale sunt posibile anumite întârzieri de furnizare a serviciului sau trimiterea repetată a facturilor. În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin email la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. și să ne semnalați situația, incluzând detalii relevante. Eventualele astfel de situații vor fi soluționate în cel mai scurt timp.

Vă mulțumim!

Modalitati plata facturi

Facturile de apa si de canalizare pot fi platite prin:
platforma on-line;
 
logo netopia o aplicatie on-line disponibila pentru dispozitivele iOs si Andoid;
♦ aplicatia de mobil disponibila in Google Play, AppStore si App Gallery;
terminalele:
♦ casieriile proprii situate in str. Narciselor - nr. 14 si str. 9 Mai - nr. 80, de luni pana vineri, intre orele 09.00 -16.00;
♦ ghiseele agentiilor BCR si BRD, in numerar, in baza facturii;
♦ serviciul Direct Debit al Bancii Comerciale Romane, in baza unui mandat acordat bancii;
♦ O.P. in urmatoarele conturi: vezi lista.
Indiferent de modalitatea de plata aleasa nu se percepe nici un comision din partea clientului!

Proiect POSMEDIU

S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A., în calitate de Operator Regional pentru gestionarea infrastructurii de apă si apă uzată din judetul Bacău, beneficiază de asistentă financiară acordată din Fondul de Coeziune, prin POS Mediu – Axa prioritară 1, în vederea implementării proiectului:
„Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apă si apă uzată în judetul Bacău”.
Pentru detalii despre acest proiect accesati butonul:
 
buton POS
 
Rezultatul așteptat al proiectului îl repezintă creșterea gradului de acoperire a populației cu servicii de alimentare cu apă și canalizare până la un procent de 90% din aglomerările urbane incluse în proiect: Bacău, Moinești, Buhuși, Dărmănești și Tîrgu Ocna