• APA - element esential al vietii !
Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

SERVICII


S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. administreaza serviciile din domeniul apei potabile si apelor uzate menajere, meteorice si industriale din judetul Bacau, conform regulamentului serviciului de alimentare cu apa si de canalizare.
 
Dispeceratul apa-canal functioneaza zilnic 24 de ore din 24 si aduna toate informatiile legate de alimentarea continua cu apa potabila, functionarea retelei de distributie si a retelei de canalizare. Aici se pot comunica, prin call center, la numarul 0372 401 301, selectand tasta 1, reclamatiile si sesizarile legate de diverse defectiuni, blocaje sau avarii aparute la conductele stradale, bransamente, racorduri colectoare etc. Reclamatiile si sesizarile clientilor nostri se vor inregistra cu strictete de catre dispecerul de serviciu, precizandu-se de fiecare data numele celui ce sesizeaza, natura defectiunii, data, numele dispecerului si, in final, dupa ce formatiile de interventie ale dispeceratului verifica reclamatiile inregistrate si remediaza defectiunile constatate se trece modul de remediere.
 
In cadrul Serviciului Contracte, Relatii cu Clientii si Introducere Consumuri (S.C.R.C.I.C.), de pe strada Narciselor, numarul 14, se pot obtine diverse informatii referitoare la serviciile pe care le efectuam, precum si incheia contracte de prestari servicii (furnizare apa potabila, preluare apa uzata menajera etc.)
    Formularele necesare intocmirii contractelor le puteti descarca accesand urmatoarele link-uri:
- incheierea contractului de prestari servicii - fumizare apa potabila - preluare ape uzate si punerea in functiune a alimentarii cu apa - Anexa I b;
- incheierea contractului de prestari servicii - fumizare apa potabila - preluare ape uzate si punerea in functiune a alimentarii cu apa - Anexa I c;
- incheierea contractului de prestari servicii - fumizare apa potabila - preluare ape uzate si punerea in functiune a alimentarii cu apa CASA - Anexa I d;
- incheierea contractului de prestari servicii - preluarea in exploatare a apometrului - Anexa I e;
- contractului de prestari servicii - fumizare apa potabila - preluare ape uzate si punerea in functiune a alimentarii cu apa - Anexa I f;
- incheierea contractului de prestari servicii - fumizare apa potabila - preluare ape uzate si punerea in functiune a alimentarii cu apa CT - Anexa I g;
- incheierea unui contract de fumizare apa potabila si preluarea apelor menajere la canalizare - Anexa I h;
- incheierea contractului de prestari servicii privind trecerea de la facturare din sistem pausal in sistem contorizat - Anexa I i.
 

La Serviciul Tehnic, situat la aceeasi adresa, se depune documentatia pentru obtinerea avizelor de bransare/racordare la retelele sistemului public de alimentare cu apa si de canalizare in vederea deservirii cat mai prompte a noilor nostri clienti.

S.C. CRAB S.A. prestează servicii de vidanjare a foselor septice și a bazinelor vidanjabile la unul dintre cele mai mici prețuri din arealul deservit, la care se adaugă costul deplasării utilajului, calculat în funcție de kilometrii parcurși. Solicitanții pot beneficia de acest serviciu condiționat de asigurarea accesului autospecialei până la o distanță de maximum 10 m de gura de vizitare a fosei/bazinului.

Comenzile pentru serviciile de vidanjare se pot transmite pe adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Modalitati plata facturi

Facturile de apa si de canalizare pot fi platite prin:
platforma on-line;
 
logo netopia o aplicatie on-line disponibila pentru dispozitivele iOs si Andoid;
♦ aplicatia de mobil disponibila in Google Play, AppStore si App Gallery;
terminalele:
♦ casieriile proprii situate in str. Narciselor - nr. 14 si str. 9 Mai - nr. 80, de luni pana vineri, intre orele 09.00 -16.00;
♦ ghiseele agentiilor BCR si BRD, in numerar, in baza facturii;
♦ serviciul Direct Debit al Bancii Comerciale Romane, in baza unui mandat acordat bancii;
♦ O.P. in urmatoarele conturi: vezi lista.
Indiferent de modalitatea de plata aleasa nu se percepe nici un comision din partea clientului!

Proiect POSMEDIU

S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A., în calitate de Operator Regional pentru gestionarea infrastructurii de apă si apă uzată din judetul Bacău, beneficiază de asistentă financiară acordată din Fondul de Coeziune, prin POS Mediu – Axa prioritară 1, în vederea implementării proiectului:
„Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apă si apă uzată în judetul Bacău”.
Pentru detalii despre acest proiect accesati butonul:
 
buton POS
 
Rezultatul așteptat al proiectului îl repezintă creșterea gradului de acoperire a populației cu servicii de alimentare cu apă și canalizare până la un procent de 90% din aglomerările urbane incluse în proiect: Bacău, Moinești, Buhuși, Dărmănești și Tîrgu Ocna