S.C. CRAB S.A., în calitate de Operator Regional pentru gestionarea infrastructurii de apă si apă uzată din judetul Bacău, beneficiază de asistentă financiară acordată din Fondul de Coeziune, prin POS Mediu – Axa prioritară 1, în vederea implementării proiectului „Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apă si apă uzată în judetul Bacău”. Pentru detalii accesati link-ul de mai jos:
buton POS
 
avarii/interventii

    UPDATE: Lucrarile de remediere s-au finalizat la ora 18.30, reluandu-se serviciul de furnizare alimentare cu apa in parametrii normali de debit si presiune, in zona afectata.
-------
   In data de 20.11.2017, in jurul orei 15.30, s-a produs o avarie la conducta de alimentare cu apa pe str. 13 Septembrie, nr. 1, din mun. Bacau, datorata interventiei neautorizate a unei firme ce efectua lucrari in zona. Afectati de aceasta sunt consumatorii de pe str. 13 Septembrie. Echipele de interventie ale Companiei lucreaza in prezent sa remedieze avaria.
    Ne cerem scuze clientilor afectati pentru disconfortul creat!

Last Updated on Monday, 20 November 2017 20:16
 

    Facturile de apa si de canalizare pot fi platite prin terminalele:
payzone   PayPoint
un-doi westaco
situate în cadrul unor magazine locale de tip universal, staţii de benzină, minimarket-uri şi supermarket-uri.
    Alte alternative pentru plata acestor facturi sunt:
- casieria proprie situata in str. 9 Mai, nr. 80, de luni pana vineri intre orele 09.00 -17.00;
- ghiseele agentiilor BCR si BRD, in numerar, in baza facturii;
- serviciul Direct Debit al Bancii Comerciale Romane, in baza unui mandat acordat bancii;
- prin O.P. in urmatoarele conturi: (apasati aici pentru vizualizare);
    Indiferent de modalitatea de plata aleasa nu se percepe nici un comision din partea clientului.
 

Vizitatori on-line

We have 13 guests online